Povijest proizvodnje mineralnih voda u Hrvatskoj duga je gotovo dva stoljeća. Proizvođači su ih punili u boce od obojenoga, najčešće zelenog stakla u kojima su dugo zadržavale okus. U deklaraciji na etiketama navode se ljekovita svojstva i mineralni sastav voda.
U razdoblju između dvaju svjetskih ratova mineralne vode oglašavale su se promidžbenim brošurama, plakatima i letcima.
Poduzeća 60-ih godina 20. stoljeća jačaju svoj marketinški koncept i usmjeravaju se prema kupcima. U suradnji s oglašivačkim agencijama osmišljavaju reklamne slogane i televizijske oglase.
Ambalaža se tijekom vremena prilagođava trendovima. Dizajn boca i etiketa stilski su se mijenjali tijekom desetljeća. Redizajnom najčešće se povezuju tradicionalni, prepoznatljivi elementi brenda s modernim dizajnerskim trendovima.
Soda-voda, voda obogaćena ugljikovim dioksidom, punila se u sodarama u staklene sifonske boce na kojima se nalazio metalni mehanizam s ručkom. Soda-voda nekada se smatrala ljekovitom. Prije masovne pojave mineralnih voda koristila se za spremanje špricera dodavanjem u vino i za pripremu osvježavajućih pića dodavanjem ekstrakta bilja i šećera.